Välkommen till min nya blogg! ♥

Välkommen hit! ♥
Jag heter Ylva Bröms, bor i Dalarna/Värmland och är tretton år.
Mina intressen är att vara med kompisar, rida, vara med familjen, rita och att fotografera!
Här kommer min familj och några av mina vänner. Blir väldigt mycket bilder såg jag nu, men då har ni något att göra de närmsta timmarna. ;)
Vill ni veta mer så skriv en fråga i kommentarsfältet! Det blir nog lite för långt inlägg att skriva allt om mig annars...
Mamma ♥
Pappa ♥
Min storebror Joel ♥
Min lille halvbror Albin ♥
Thea, pappas flickvän/sambo
Farmor ♥
Morris, dah cat. Farmors kisse ♥
Min faster Brita och Per *som inte är min faster, alltså*
Petro min bästis ♥
Julia ♣
Louise ♣
Alva ♣
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det var nå väldigt massa foton! I alla fall så kommer här ett par till.
Dessa är från idag, även bilderna på Morris och Brita och Per är fotade idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback