Under veckan som gått

Oj oj oj det var länge sedan jag bloggade nu!
En hel vecka sen... Chame on me...
Mycket har hänt, jag var i stallet med Pet(ro) i söndags, och precis när vi skulle gå så kom hon.
Jag hade förstås med mig kameran, och hon frågade om jag ville fota henne när hon red, och såklart sa jag ju ju!
Så det blev en hel del bilder, blir riktigt nöjd med dem!
 Så har jag badat för första gången i år, med Julia i Västannor :D 
 Det var kallt..!
Ja, och igår natt *torsdag* till idag så sov jag och Julle över i ett tält på vår gård! XD
Fotade även Petro och 'hennes' häst Dream, s¨here comes some pics.
På söndag ska jag till Böle och fota på hingstutsläppet, är sjukt taggad! :D Ska du också dit? Skriiiv! 
Nä, nu är klockan 00:00 så jag ska nog fortsätta att se på lite Pewdiepie-videor nu, see yah! :D
[Roliga länkar längst ner på inlägget]
 

Kommentarer
Anonym säger:

Det stavas "Shame"...xP

Svar: Jaha x)
Ylva Bröms

2013-06-08 | 17:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback