Medeltidsmarknaden

Igår och i lördags har varit fyllda med roliga grejor som jag gjort!
I lördags gick jag runt på Noret med Irma - en tjej i 5:an och gav ut reklamlappar om Siljans konditori och Lundells bokhandel med en stor skylt på magen och ryggen i typ 3 timmar. ;)
Men vi fick lite betalt också, så jag är nöjd. 
 Sen var jag och Julia på medeltidsmarknaden, och där tappade jag min plånbok... Hittade den dock, 
men nu har jag lärt mig att hålla reda på mina grejor! 
 Igår då så fotade jag på marknaden igen, fast då var det tornespel och det ville man ju inte missa! ;D
Det blev en hel del bilder, hade dock inte bästa platsen, men det fick duga.
 Efter det åkte jag, pappa, Joel och Thea bort till Tibble, där Brita, Per, farmor och Ricard (min farbror) var, så vi grillade lite [GOTT var det!] Så tränade jag och Brita lite på softbollkast, mohaha, I'm the pro! 
Så fotade jag lite hästar i närheten, så det blev ganska mycket bilder igår. 
 
Så här kommer lite bilder då! ;)
Nu ska jag dra till skolan igen, se yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback