Ny header!

Nu har jag fixat en ny header, och jag hoppas att det var något som ni gillar.
Tyckte att den andra var lite färglös och trist, nu när det är sommar och allt!
Tog även lite kort på mig själv att använda till headern, men inget blev speciellt bra, så den fick bli utan mig. ;)
 
Ska plugga till engelskan och svenskan nu, har muntliga redovisningar i båda ämnena.
Är mest nervös för svenskan där vi ska prata om författare och källor, på engelskan ska vi presentera en 'stjärna' och även där berätta lite om källor. Så nu ska jag bara hämta grejorna och börja. Redovisningen i svenskan ska vara 4 minuter lång, önska mig lycka till... 
 
Kom förresten på att jag ännu inte har lagt ut en bild på mig än, så det är vä dags att visa upp sig...
En utav de få bilder jag tog på mig själv idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback