Tråkigt blir roligt med PewDiePie

Ja, dagen har väl varit som de flesta andra torsdagar - mer eller mindre. 
I skolan gjorde jag de två redovisningarna i svenska och engelska, och det gick väl rätt okej, var bara så nervös att jag skakade! Men jag överlevde, och det är ju huvudsaken! ;)
 På träslöjden fick vi sluta tidigare, och jag använde den tiden till att sitta lite vid datorn och somna i sängen, så nu flera timmar efteråt känner jag mig fortfarande trött och drogad... Haha!
Så åkte jag upp till farmor och käkade fisk och potatis. Tog förstås med mig kameraväskan, men till min besvikelse var fotohumöret inte på topp både för mig och Morris som fick stå som modell för dagens lilla fotografering.
Han var dock keligare än vanligt, för han gick nästan jämt och strök sig mot mina ben, vilket han nästan aldrig gör på mig, så jag får väl nöja mig med det och de få bra fotonen.
 Sitter nu och tittar [fel av mig, lyssnar då jag inte orkar med att titta på videorna, har bara på dem i bakgrunden som bakgrundsmusik] på YouTube på PewDiePie's kanal, han är verkligen så sjukt rolig!
Lägger till lite länkar på roliga klipp längre ner i inlägget.
 Så nu sitter jag här och tråkar, har ju som sagt Pewdie som sällskap,  så jag klarar nog mig kvällen ut.
 
http://www.youtube.com/watch?v=L3fLU2hItDU 
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=TGjVMqTRLmQ - Titta på det här innan det under!
http://www.youtube.com/watch?v=S6Y90aRIfwY
 

Kommentarer
Anonym säger:

pewdiepie är bäst

Svar: Yes ^^
Ylva Bröms

2013-06-09 | 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback