Fredag

Skönt med fredag!
Idag har varit i skolan och allt har nästan varit normalt... [hehe not]
Vi hade SO som vanligt, och sedan NO. Vi fick sluta lite tidigare, och vi [jag, Sophie. Louise och Lucas, en kille i min klass] bestämde med Lisa, vår NO lärare att vi skulle åka bort till Styrsebo eller vad det nu heter, för att leta efter en plats att campa med klassen, men vid sjön fick man inte. :(
Ja, men i alla fall kom äntligen Emilia, en kompis till mig som flyttade norrut mot Sundsvall i fyran, och vi har inte träffats sedan hon flyttade, så det var riktigt roligt att träffa henne igen!
Hon följde även med oss till Styrsebo med Lisa, vi trängdes fyra stycken i baksätet medan Lisa körde [förstås] och Lucas satt i framsätet.
Hon var med nästan hela skoldagen, kul tyckte jag.
Så var jag hemma o.s.v, orkar inte berätta mer haha XD
Hade förresten baseboll på idrotten, och det var jätteroligt!
Ska förresten kanske till Kupolen och shoppa lite med Julia i morgon, om hon är tillräckligt frisk det vill säga.
Hoppas verkligen att hon kan, har taggat för det hela veckan!
See yah'! 

Tittar återigen på PewDiePie-videor igen, haha!
http://www.youtube.com/watch?v=_NKn8hXNlAM - Vågar du titta?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=UnT7YPVfg5U&feature=endscreen - Världens roligaste Pewds-video!

Kommentarer
Mira säger:

Hej, jätte fin blogg !:)
~Det skulle var jätte kul om du kunde kika in på min blogg och ställa någon fråga på min frågestund !;)
Kram

Svar: Tack, detsamma! Visst :)
Ylva Bröms

2013-06-02 | 14:04:00
Bloggadress: http://mirajehkonen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback